Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2009

Πειραιώτες και Πειραιώτισσες, Φίλοι μου,

Συνειδητά παραμένω μαχητής πρώτης γραμμής και σε αυτές τις εκλογές με πλήρη επίγνωση αυτής μου της επιλογής. Η κοινοβουλευτική μου σταδιοδρομία έδειξε ότι μαζί μπορούμε να καταφέρουμε πολύ σπουδαία πράγματα πέρα από το κάτι και ότι όντως αξίζει να συνεχίσουμε να διεκδικούμε καλύτερες συνθήκες αληθινής ζωής, με ποιότητα, για τον Πειραιά, τα Νησιά, την Ελλάδα μας κι όλους εμάς. Με γνωρίζετε ήδη πολύ καλά και γνωρίζετε ότι τα βασικά μου κίνητρα είναι η αγάπη μου για εσάς, η επιθυμία μου να προσφέρω σε σας πάνω από το μπορώ και ότι σύμμαχοί μου είναι το μεράκι και το φιλότιμο, αξίες Πειραϊκές-πανανθρώπινες, και πάλι εσείς.

Πρώτα Ελλάδα, γιατί αυτή η πατρίδα είναι κάτι παραπάνω από κοινός τόπος καταγωγής μας• είναι ιδεολογία• είναι έρωτας. Είναι η χώρα που μπορεί να σε κάνει καλύτερο, να σου δείξει ακόμα ανθρωπιά, να σε δεχτεί σαν μια ζεστή αγκαλιά.

Αυτά τα μοναδικά στοιχεία που εκφράζονται με λεβεντιά εθνικής περηφάνιας μας κάνουν να ξεχωρίζουμε, αλλά ταυτόχρονα μας ανάβουν το φως-S.O.S για δράση, στην εποχή που αρχές και αξίες βρίσκονται σε μεγάλο κίνδυνο. Η Υγεία, το Περιβάλλον, η Ασφάλεια και ο Πολιτισμός, ενώ πρέπει να είναι απόλυτες προτεραιότητες των εκάστοτε κυβερνώντων, φαίνεται ότι αφήνονται στη μοίρα τους ή προορίζονται για μια τύχη που σίγουρα δεν τους αξίζει.

Γι’ αυτό ακριβώς, πρέπει να διορθώσουμε ό,τι χρειάζεται για ό,τι δεν πάει καλά και να αντιδράσουμε άμεσα, σωστά και αποτελεσματικά. Γι’ αυτόν τον λόγο, χρειάζεται να προχωρήσουμε μαζί ξανά διατρανώνοντας τη δική σας φωνή μέσα στη Βουλή, δίνοντας έτσι βήμα στη δική σας βούληση για λύσεις πολιτικές, στον αγώνα μας για ενα καλύτερο αύριο και για κάθε στιγμή τώρα που αξίζει τον κόπο.

Ο Λαϊκός Ορθόδοξος Συναγερμός και ο Γιώργος ο Καρατζαφέρης κατάφεραν να είναι σεβαστή και σοβαρή ελεγκτική δύναμη στο Κοινοβούλιο που μπορεί με αξιοπιστία να ταράζει τα λιμνάζοντα νερά. Δίνοντάς μας μια νέα ευκαιρία θα συνεχίσουμε να θέτουμε όλες μας τις δυνάμεις στις υπηρεσίες σας.
Πιστεύουμε βαθιά ότι θα καταφέρουμε μεγάλα και σπουδαία έργα. Γιατί μόνο με τη δική σας εμπιστοσύνη και πίστη μπορούμε επιτέλους να ατενίσουμε το αύριο με αισιοδοξία και ελπίδα περισσή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Share/Save/Bookmark Subscribe